کتاب بازاریابی خدمات بانکی: مبتنی بر بازاریابی محلی

£710000

9 در انبار

توضیحات

در شرایط کنونی شعب بانک‌ها با چالش‌های بزرگی از قبیل افزایش تعداد رقبا، ارائه محصولات یکسان توسط بانک‌ها، رشد بازارهای موازی مواجه‌اند که جذب منابع پولی و سودآوری را سخت‌تر کرده است. بر این اساس تنها گزینه پیش روی نیروهای شعب به منظور ایجاد ارزش‌ برای خود و ذی‌نفعان سازمانی، کنار گذاشتن تفکر سنتی و استفاده از فنون نوین بازاریابی است. در کتاب حاضر بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر بازاریابی محلی مورد مطالعه قرار گرفته است.

موضوعات:

: بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی بانک و بانکداری – ایران – خدمات مشتری بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی – نمونه‌پژوهی

اطلاعات بیشتر

وزن 500 kg
ناشر

پرکاس

تاریخ-نشر

۹۵/۱۲/۰۲

کد-دیویی

۳۳۲.۱۰۹۵۵'>۳۳۲.۱۰۹۵۵

تعداد-صفحات

۲۸۴ صفحه

نوبت-چاپ

چاپ ۱

شمارگان

۱۰۰ نسخه

نوع-جلد-ابعاد

رقعی (شومیز)