توضیحات
در شرایط کنونی شعب بانکها با چالشهای بزرگی از قبیل افزایش تعداد رقبا، ارائه محصولات یکسان توسط بانکها، رشد بازارهای موازی مواجهاند که جذب منابع پولی و سودآوری را سختتر کرده است. بر این اساس تنها گزینه پیش روی نیروهای شعب به منظور ایجاد ارزش برای خود و ذینفعان سازمانی، کنار گذاشتن تفکر سنتی و استفاده از فنون نوین بازاریابی است. در کتاب حاضر بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر بازاریابی محلی مورد مطالعه قرار گرفته است.
موضوعات:
: بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی بانک و بانکداری – ایران – خدمات مشتری بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی – نمونهپژوهی